Manglende julestemning

Da jeg var liten tror jeg at jeg hadde julestemning hver jul – og i adventstiden. Etter at jeg er blitt voksen har julestemningen vært mer varierende. Noen år har jeg hatt litt julestemning, mens andre år har det vært mer julestemning. I år derimot – dessverre ikke et fnugg av julestemning – og jeg vet ikke hvordan jeg skal få det heller.

At det i forrige uke var kaldt og snøen dalte og det var vinteridyll så det glitret, mens denne uken ble det varmere og tilnærmet all snøen er regnet bort gjorde det ikke bedre. Så middagen i kveld blir risengrynsgrøt med smør, sukker og kanel mens jeg ser en julefilm. Når middagen er over blir det gløgg, pepperkaker og marsipangris (og strikking – fordi hvorfor ikke – og dessuten – må jo prøve ut min nye, fine maskemarkør som jeg vant i Bunny‘s julekalender).

Har du noen tips til å få julestemningen i siste liten?

2 kommentarer
    1. Ikke særlig her heller. Men jeg gjør ikke så mye for å få det heller 🙂 I morgen blir det sikkert litt. OG det holder for meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg