Den perfekte gaven fra Bunny!

Her om dagen var jeg heldig nok til å vinne i en julekalender – Bunny sin julekalender! (fremdeles mulighet til å delta!). Hva jeg vant viste jeg ikke, bortsett fra at i noen av julepakkekalenderne var det også Flax-lodd – ei heller om det ville rekke frem før jul (jeg får veldig sjeldent ting å posten, så vet ikke hva leveringstid på ting er).

I dag var det siste arbeidsdag på jobb før jul – så nå har jeg juleferie. Det er farlig glatt ute mange steder – og det regner – så jeg kjørte veldig forsiktig hjem. Siden det regnet en del tenkte jeg å bare gå rett inn hjemme, men jeg tenkte på Bunny‘en der jeg gikk fra garasjen så jeg stoppet bortom postkassen – og tror du ikke jeg hadde fått brev i postkassen?? En liten hvit konvolutt med noe inni.

Så det første jeg gjorde når jeg kom inn var selvfølgelig å åpne for å finne ut av hva den mystiske lille klumpen var. At det i tillegg var et flax-lodd der var en hyggelig bonus (selv om jeg dessverre ikke vant noe denne gangen). Hva den lille søte tingen egentlig skal brukes til er jeg litt usikker på – på nøkkelknippet eller noe kanskje? Uansett, jeg vet akkurat hva jeg skal bruke den til – noe jeg faktisk har tenkt på at jeg ønsker meg i noen uker nå (men som jeg ikke har sagt til en levende sjel). Jeg skal bruke den som en markør for å se hvor mye jeg strikker fra gang til gang – så det blir lettere å se hva jeg faktisk har gjort.

Om Bunny er tankeleser tviler jeg litt på, men det føltes nesten litt sånn denne gangen fordi det var akkurat det jeg ønsket meg – så det var en helt perfekt julekalendergave som jeg kommer til å bruke masse og sette stor pris på 🥰

Så Bunny – tusen takk både for kalendergave og for at du lager en kalender og gøy for oss alle!

2 kommentarer
    1. Haha.. du er søt!! Det er en maskemarkør til strikking 😜 men kan også brukes som lykkemedaljong, charms på armbånd, smykke og øreringer. Pynt på lommebok, mobiltaske, ryggsekk og veske.. og mye mye mer 😜🐰 God Jul!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg