Studielån – oppdatering for februar

Selv om både boliglånet og renta på boliglånet er høyere enn studielånet, er det studielånet som er fokuset mitt om dagen. Eller, en gang i måneden er vel mer riktig å skrive. Bortsett fra en høy strømregning, bruker jeg lite penger om dagen – noe som gir meg mulighet til å betale ekstra på studielånet. Det jeg syns er mest interessant er hvor mye mindre terminbeløpet blir. Hovedmålet er å kvitte meg med hele studielånet, men delmålet er alltid å frigjøre mest mulig penger hver måned. Det skjer jo hver gang terminbeløpet blir mindre; jo mer penger jeg frigjør, jo mer kan jeg betale ekstra på studielånet. Jeg vet det ikke er ekstra penger, men på en liten måte føles det litt sånn. Tross alt er det mindre penger som da er bundet til å betale regninger.

Denne gangen nærmer jeg meg nok er rundt tall – mon tro om jeg klarer å komme under kr 800 i mars? For å få til det må jeg selvfølgelig fortsette å betale ekstra. Uansett så er jeg veldig fornøyd med utviklingen i februar siden terminbeløpet nå er bare kr 819,-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg