Lesingen må intensiveres!

Å kunne låne bøker på biblioteket er en fantastisk mulighet; spare både penger og plass (bøkene skal jo leveres igjen…).

Grunnen til at jeg må intensivere lesingen den neste uken er fordi jeg vil ha lest og bladd gjennom alle bøkene jeg har lånt fra biblioteket før jeg flytter. Jeg ser ingen grunn til å flytte med meg bibliotekbøker; jeg har mer enn nok annet som skal flyttes.

Riktignok vil jeg nok ikke lese alle bøkene fra perm til perm, men mye blir lest. Bøkene om fermentering vil jeg tro har en del oppskrifter – de vil jeg ikke lese. Greia nå er at jeg vil komme gjennom disse bøkene; finne ut av om jeg skal ønske meg bøkene for å ha de senere, om noen er slik at jeg vil låne de igjen senere – uten at jeg trenger å eie de selv, og om noen er uaktuelle for meg.

Om bare ti dager tar jeg over huset mitt; så jeg vil helst være ferdig med bøkene så jeg kan levere de på biblioteket før jeg flytter. Sånn sett regner jeg at jeg har bare åtte dager på meg på den bunken med bøker. Tror du jeg vil klare det??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg