Lengde? Bredde?

Er det noe jeg ikke er, så er det å være ekspert på å lage lue-design. Den jeg holder på med nå er tredje utgave (eller fjerde start om jeg skal være helt nøyaktig).

Den ser ganske firkantet ut, men siden et hode er rundt tar jeg det for gitt at det jevner seg ut når den brukes. Enn så lenge er den ikke prøvd fordi en 40-cm rundpinne er litt lite. På den annen side – jeg kunne flyttet den over på maskewire som jeg har, men det er litt styr (jeg har ikke lært det så godt enda).

Så derfor strikker jeg bare til den er ferdig. Må prøve å huske å få prøvd den på før jeg fester trådene denne gangen. Jeg liker nemlig å feste trådene så usynlig som mulig at jeg sliter om jeg må ta det opp igjen…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg