To topper – hvilken er best?

I går var jeg en smule misfornøyd fordi jeg var usikker på strikkingen min. Eller, ikke på selve strikkingen, heller på mønsteret og at det så litt pussig ut på toppen.

Å få ting til å se pent ut når en ikke har et ferdig mønster, men lager et selv er ikke enkelt. Dessuten inneholder strikking en (for meg) overraskende mengde matematikk.

Uansett, siden jeg ikke var helt fornøyd med første starten, startet jeg like godt omtrent det samme en gang til bare fra motsatt ende av garnet. Så nå må jeg foreta et valg. Blir det å fortsette på toppen til venstre eller toppen til høyre?

En av de skal velges og forhåpentligvis blir jeg fornøyd med valget. Ser nå på bildet at den til høyre ser veldig firkantet ut, men vil tro det jevner seg ut når jeg kommer lenger (og ikke minst når den skal bli brukt).

Hvilken ville du valgt å fortsette på?

2 kommentarer
    1. hmmmm er litt usikker…. men kanskje jeg hadde fortsatt på den til høyre – men egentlig like fine – så det blir fint mønster uansett hvem du velger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg