Kvelden er kommet

Reklame | Lyko

Lørdagskvelden er kommet og jeg ble langt fra ferdig med dagens plan. På den annen side, jeg tok livet med ro og slappet av etter en hektisk uke. Noen ganger er det viktig å ikke følge en plan slavisk, men heller ta vare på seg selv og nyte livet. Dessuten, å plante om mange planter tar lang tid…jeg fikk i det minste startet. Fortsette kan jeg gjøre i morgen om jeg ønsker. Resten av kvelden blir på sofaen og å se litt på youtube. Er forresten ferdig med selve strikkingen av genseren jeg har holdt på med, men feste trådene utsetter jeg alltid en stund fordi jeg ikke er så glad i den delen av håndarbeidet.

Håper du har en herlig kveld og helg!

bareMinerals//Bravehead//Parlux//Bravehead

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg