En plan for dagen

Det er lørdag morgen. Av en eller annen grunn våknet jeg veldig tidlig idag, men det er greit – da fikk jeg den stille tiden på morgenen som jeg liker så godt. Denne uka har vært den første fulle uka på jobb etter sommerferie og det har vært litt slitsomt – mye å gjøre sånn like før skolestart. Selvfølgelig har jeg en del småting jeg gjerne vil ha gjort i løpet av dagen og helgen, men den ene store ting for dagen i dag: potte om alle plantene som har behov for det. De fleste av plantene mine har nå stått midt på stuebordet i rundt en uke og ventet – det er litt i overkant fullt der… Siden de alle trenger omsorg tenke jeg det var lurt å samle de – jeg angret litt, men når jeg først begynner vil det være enkelt å se fremgangen…

Så dagens plan er hyggelig, men tidkrevende – så kanskje greit å starte tidlig? (må bare spise litt frokost først….)

2 kommentarer
    1. Jeg våkner nesten alltid tidlig. Rundt 5 😀 Men jeg liker det også. Synes det er deilig å sitte å surre noen timer, før resten av verden våkner 🙂 Ha en fin lørdag med dine gjøremål 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg