Klar, ferdig, halvveis?

Å ha nedtelling til ulike ting kan være bra, men noen ganger tar det på fordi det føles så lenge til… Nå er det 11 dager til jeg overtar huset.

For å få tankene over på andre ting, gikk jeg en lang tur i skogen. Måtte jo finne på noe ute nå som jeg er ferdig med å sage og hogge opp veden min far hadde hentet.

Jeg har også stablet ved i kjelleren, men det er jo inne og siden det var fint vær ville jeg være ute. Riktignok regnet det masse natten som var så en del av det høye grasset var fremdeles ganske vått…

Likevel, en gåtur gjør underverker for sjelen etter min mening. Det er noe med å traske rundt i skauen, se på alle de klare fargene, speide etter dyr (jeg så ingen denne gangen), høre på alle fuglene og alle de summende insektene og rett og slett bare nyte naturen og livet.

Har du gått tur i skogen i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg