Jobbløs lunsjfavoritt

Nå som jeg for tiden er arbeidsledig (nedskjæringer på jobb – ikke min feil), kan jeg spise hva jeg vil til lunsj. Tross alt er det viktig å se positive ting i alle dager og dette er en av de jeg setter pris på. Rett og slett fordi jeg ikke alltid har lyst på brødmat – og det gjør meg heller ikke alltid like mett.

Så nå har jeg funnet meg en ny favoritt å lage til lunsj. Må bare passe på å ikke gjøre det hver dag for da vil jeg gå lei… Egg, salt, pepper, litt smårettskinke, litt revet gulost og en dæsj med matfløte – en miks som gir magen min akkurat hva den ønsker 🙂

Riktignok ser det kanskje ikke egentlig mest delikat ut, men himmel og hav så godt det smaker!

Har du en lunsjfavoritt?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg