Jeg har et problem…

I går var det garn (her), mens i dag er det et annet “problem” som står i fokus. Jeg har for lite hageplass ute til å gro grønnsaker – grunnen til at det er et problem er fordi jeg nok en gang har vært på shopping. Denne gangen var det frø fordi det er gøy å gro ting – både grønne, spiselige ting og blomstrende pene ting (de grønne, spiselige tingene er også stort sett veldig pene i min mening). Så om det egentlige problemet er at jeg handler frø jeg ikke har plass til å så eller at jeg ikke har et småbruk så jeg har plass til alt jeg kan ønske meg er kanskje bare ulike synspunkter. Begge er egentlig et problem for min del. Jeg har ikke småbruk, men jeg har nå haugevis av frø (eller i alle fall en skoeske full). Om du vil se hvilke frø som er nyankomne i mitt hjem, er det bare å se videoen under.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg