Enda en smell?

Jeg klarte ikke la være, så nå har jeg gått på enda en smell. Mer garn… Det var i det minste billig? Dessuten, ifølge damene i strikkebutikken vil det være nok til å strikke en genser av. Garnet er tynt; 55 % ull og 45 % bomull. Jeg har aldri strikket en genser før, men har lenge hatt lyst til å lære meg det. Så nå har jeg nok garn. Må få tak i mønster – for i det øyeblikket jeg kjøpte garnet var jeg ikke smart nok til å kjøpe med meg mønster samtidig… skal ikke være så enkelt?

Uansett; siden garnet var så billig er jeg mindre bekymret for å ødelegge hele greiene når jeg strikker. Rett og slett fordi det vil i så fall være en begrenset mengde penger jeg føler jeg kaster ut av vinduet. Ikke at det egentlig er sannsynlig, men det føles betryggende. Damene i strikkebutikken har sagt at det er bare å komme inn med spørsmål om mønster når jeg strikker, så skal de nok klare å hjelpe meg. Det er absolutt hyggelig syns jeg.

Må bare bli ferdig med pulsvarmerne jeg strikker først – i samme garnet. (se de her)

2 kommentarer
    1. Kjenner meg litt igjen her altså… Jeg hekler for det meste duker og pledd, men strikker også pledd i Viking pleddgarn. Der gikk jeg på en smell og kjøpte 2 store nøster å begynte på et nytt pledd uten å være ferdig med det jeg holdt på med 🙈

      1. Jeg har heklet mange løpere etterhvert, men pledd har jeg ikke testet ut. Å starte på et nytt håndarbeide før det forrige er ferdig er en velkjent utfordring – gjør ikke alle det? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg