Jeg angrer…

Selv om jeg ikke fikk best karakter i matematikk på skolen og statistikk fort kan virke forvirrende, så liker jeg tall veldig godt. Personlig økonomi for eksempel – meget fascinerende.

Akkurat nå derimot er det Google Analytics jeg angrer på. Det har lenge stått at noe greier med statistikken måtte oppdateres, men jeg har ignorert det, sett på besøkstall og vært ganske så fornøyd.

I går derimot fikk jeg ikke se før jeg hadde gjort noe, så jeg gjorde et forsøk på å bare si ok og håpe det gikk bra.

Det gikk ikke helt bra tror jeg. Nå ser det nemlig ikke ut til at det er noen tall noe sted og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for å gjøre den fornøyd igjen. Jeg mener, jeg vil bare ha et tall som sier hvor mange som har vært på besøk her.

På den annen side, før eller siden måtte det gjøres noe uansett, så jeg kunne like gjerne bli skuffet og angre med en gang? Slutte å utsette en mulig skuffelse lissom…

Så akkurat den biten angrer jeg på (om du vet hvordan jeg gjør Analytics’s fornøyd igjen setter jeg pris på tips!).

Noe jeg ikke angrer på er garnbyttet i går. Har forresten innsett noe angående innveiingen – selve garn er mindre enn totalen jeg veide. Rett og slett fordi en del av garnet er snurret på runde, tunge hardpapphylser – jeg vet ikke hvor mye de veier, men garantert flere gram! Så jeg har ikke så mange kilo bomullsgarn jeg trodde, men det er nok ikke veldig langt unna heller… Har startet på noe nytt, så det kommer plutselig poppende opp her det også sikkert 🙂

3 kommentarer
    1. Jeg vet ikke, slike ting er ikke min greie. Men ser du på topplisten kan du jo se antall sidevisninger fra dagen før. I går hadde du 92 🐰🫠😊

      1. Slike ting er tydeligvis ikke helt min greie heller; det er bare det at tall er gøy… 🙂
        Ja, så lenge jeg ligger på topplisten så, det er jo ikke alltid 😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg