God søndag morgen!

Jeg startet på jobb på torsdagen som var – da var min sommerferie over. Det tar alltid litt tid å venne seg til å bruke hodet på en annen måte – spesielt når jeg de to arbeidsdagene gjorde ting jeg ikke hadde gjort før… Jeg liker systemer og jeg liker å lære nye ting, men noen ting er mer innviklet enn andre og tar dermed lenger tid. Så når jeg gikk hjem fra jobb på fredag føltes det litt som om hjernen hadde smeltet. En smeltet hjerne på lesesirkel på fredagskveld, vel, det er herlige damer i lesesirkelen jeg er med i så det var ikke noe problem.

I går var jeg litt sliten og satt mye på sofaen – så jeg kom et godt stykke videre på genseren jeg strikker. Det er, etter min mening, en av utallige fordeler med strikketøy – jeg kan være sliten og ikke ha energi til å gjøre noe, men likevel får jeg gjort noe fordi jeg strikker (eller hekler noen ganger).

Nå er det blitt søndag morgen, det er overskyet og ikke varmest, men jeg er klar for å gjøre ting denne morgenen (det vil garantert bli mer strikking også) – håper den følelsen holder seg utover dagen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg