Alt henger sammen!

I går satt jeg nok en gang lenge med strikketøyet (når jeg har ikke gjort det i det siste??). Jeg ble helt ferdig med arm nummer to og så begynte jeg den tyngre oppgaven med å få alt på samme pinne og strikke det sammen. Det er en tyngre oppgave fordi alt er nå på samme pinne og det begynner å bli noen nøster for å si det sånn. Veldig fornøyd med utviklingen. Det var mindre kål å få alt på en pinne denne gangen – jeg hadde rett, 100% ullgarn er det mer strekk i enn garn som består av både ull og bomull. Noe som gjorde øvelsen med å strikke på armene mye lettere.

Totalt sett brukte jeg 40 minutter til på å få ferdig den andre armen (i tillegg til det jeg allerede hadde gjort selvfølgelig). Enn så lenge har jeg brukt 5 timer og 5 minutter på raglanfellingen så langt og jeg har langt igjen. Naturlig nok tar det tid å strikke hver runde, men å huske hvilken runde jeg skal felle på og ikke – det er også et lite prosjekt i seg selv. Heldigvis har jeg funnet min metode som fungerer for meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg