God morgen!

Jeg våknet tidlig i dag og har kost meg med en kopp te mens jeg hørte på måkeskrik. Ville heller hatt småfugler for jeg er ikke så glad i måker, men tar den naturen jeg får. Lukket opp vinduet for å få den friske morgenluften, og den føltes såpass kjølig at jeg surret et pledd rundt meg og nøyt verden en tidlig søndag morgen.

Har fundert litt på hva jeg skulle velge å gjøre av håndarbeid og fikk noen gode tips i går. Tusen takk! Så på morgenen i dag har jeg også sett over mønster jeg allerede har og tatt et valg – ville jo helst at det skulle passe ut med noe av alt garnet jeg har. Valget ble på en liten blomsterduk. Jeg hekler såpass stramt at det blir mer som en brikke – en brikke som etter min mening sikkert kommer til å passe perfekt som en spisebrikke. Så da håper jeg det vil bli bra 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg