Gikk det bra?

Takk for lykkeønskninger for eksamen!

Det store spørsmålet etter en eksamen er vel alltid: “gikk det bra?”

Svaret: vel, sensurfristen er tre uker…så fredag 29. desember vil jeg vite sikkert. På den annen side – læreren har sagt at han skal prøve å bli ferdig med sensuren i løpet av en uke eller to.

Om eksamen gikk bra eller ei, vil jeg ikke være sikker på før sensuren faller. Krysser dermed fingrene og håper på en godkjent julegave for å si det sånn.

Noen ting var greit å svare på, andre ting følte jeg meg ganske blank på. Jeg svarte noe på alle spørsmålene, men hadde heller ikke noe problem med å holde meg under antall ord…noe enkelte andre tydeligvis syns var vanskelig fordi de hadde mye å svare, noe som gjør meg ganske nervøs for resultatet for å si det sånn.

Uansett; nå er jeg ferdig med dette semesteret for noen dager. Til uka får jeg skrive inn resten av notatene jeg ikke rakk før eksamen – de tre neste semesterne bygger jo på hverandre, så det er greit å ha tilgang til alle notater på en enkel måte.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg