Ferdig med bursdagsgaven!

I år kjøpte jeg en billig bursdagsgave til meg selv på Europris. Jeg var veldig nysgjerrig på kvaliteten for å si det sånn. Et puslespill på 1.000 brikker til bare hundre kroner?

Heldigvis ble jeg positivt overrasket 😊 Brikkene hadde en god tykkelse, er solide og henger godt nok sammen til at flere brikker kan flyttes samtidig når de er puslet sammen. Det eneste minuset jeg la merke til, var at brikkene kunne vært noe mindre glanset. Likevel, jeg har andre puslespill hvor refleksjonen på brikkene er mye værre enn på dette puslespillet. Totalt sett var jeg veldig fornøyd, så du skal ikke se bort fra at jeg kommer til å kjøpe flere puslespill fra Europris i fremtiden (bare prøve å få kjøpt meg hus først så det blir enklere med lagringen…).

Ja, jeg har lagt puslespillet på gulvet – jeg vil nok anbefale å sitte på en stol og legge puslespillet på et bord – mye bedre for kroppen… Sånn blir det når det er påske, gjester og jeg bor på pikerommet hos foreldrene… 🤪

Tittelen på puslespillet er forresten Doors of New York.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg