Familietid, hodepine og bursdag

Siden det er påske har det vært litt familietid allerede, og mer blir det senere i uka. For min del var det mest hodepine når familien var her (ikke på grunn av familien altså).

Når det blir flere folk i huset, blir det endringer i hvem som sover hvor – så i et par netter måtte jeg sove på et annet rom i en annen seng. Den andre sengen er alt for myk for min del, så jeg ble stiv i kroppen og fikk vondt i hodet. Kjedelig bi-effekt av familiebesøk?

Uansett, nå er jeg tilbake i den sengen jeg vanligvis sover i på pikerommet hos foreldrene mine og hodepinen er borte så nå fungerer jeg igjen.

Det har selvfølgelig blitt litt håndarbeid i løpet av disse dagene også, for hva skal en ellers gjøre med hendene når en sitter inne?

Dette var et prosjekt som ble litt for lite, så her blir jeg nødt til å rekke opp og gjøre alt på nytt – bare lenger. Fikk sett mønsteret ordentlig i alle fall og funnet ut av jeg var fornøyd med den biten selv om lua ble for liten.

Bursdag er det også i påsken. Mer presist så har jeg bursdag i dag – så hipp hurra for meg! Derfor kjøpte jeg bursdagsgave til meg selv – et puslespill. 1.000 brikker på Europris til bare hundre kroner – med en type bilde jeg ikke har testet før, så her var det bare å slå til. Det var ikke så store utvalget i andre bilder, men jeg er uansett fornøyd med valget mitt av bursdagsgave til meg selv (siden jeg ikke har fått kjøpt hus til meg selv i bursdagsgave…)

Jeg så puslespillet her om dagen, men tenkte jeg burde la være. Etter det har jeg tenkt på det i mange dager og innså at jeg ville gi meg selv en bursdagsgave som et plaster på såret at jeg fremdeles ikke har fått kjøpt hus…🤣

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg