Esken med det håndlagde…

Håndarbeid er noe jeg koser meg mye med. Fordelen er at jeg også får laget ting av en liten bit av alt garnet jeg har (jeg har mye – bare sjekk ut når jeg veide noe av det).

Jeg har strikket og heklet mye – kanskje spesielt siden nyttår hvor jeg begynte å virkelig ta tak i slankeprosjektet mitt (av garn altså).

Mye har nå fått plass i en eske. Den er nå full. Så det er på tide å begynne å fylle en ny eske.

Eller, aller helst skulle jeg solgt alt sammen. En god stund nå har jeg hatt lyst til å finne et marked jeg kan sitte på og selge det jeg har laget. Jeg tror jeg muligens har funnet et som kan fungere, men så er det å ta mot til å seg…

Et annet aber er om jeg har nok til å selge på et marked. Riktignok aner jeg ikke hva som ville solgt og om jeg ville solgt noe for den saks skyld, men om jeg har et bord vil jeg at det i det minste skal se fullt ut i starten.

Så om det holder med esken med det håndlagde vet jeg ikke. Kanskje jeg må produsere en stund til og se hvordan ståa er?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg