Endelig klar til bruk!

Genseren har tørket og er nå endelig klar til bruk – kanskje i morgen allerede? At den var tørr nå var gledelig av flere grunner: jeg kan begynne å bruke den og jeg kunne få gjort litt annen klesvask. Jeg har bare ett tørkestativ så det er begrenset med hvor mye vask som kan gjøres av gangen.

Har fremdeles dilla på håndarbeid – både strikking og hekling og har skikkelig lyst til å strikke enda en genser. Riktignok burde jeg bruke opp litt av alt garnet jeg har, men ingenting av det jeg har er nok til å strikke en genser av…så om jeg skal strikke en genser til må jeg kjøpe garn først, men hvilket garn og hvilken farge? Jeg fikk noen penger til jul som jeg kan bruke til det, men jeg har også veldig lyst til å faktisk bruke opp litt av alt garnet jeg har – det er tross alt en god del av det selv om det er lite som er likt… Så får strikke (og hekle) litt andre ting først så lageret blir mindre.

Tenkte jeg skulle gå en bitteliten tur i kveld så det ikke bare ble sofa og strikk, men det regner så mye at jeg lar være. Skjønt, selv om jeg gjerne skulle hatt snø ute, er jeg litt glad for at det er regn – det ville blitt mye å måke. På den annen side – når alt det våte fryser i løpet av natten føler jeg det blir litt mye Bambi på isen om morgenen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg