En lovende slutt?

April måned nærmer seg slutten (i morgen for å være helt presis). Jeg jobber fremdeles med slankekprosjekt av ullgarn.

I går ble jeg nesten ferdig med nok en par korte pulsvarmere. Rosa. Et garn som heter Fin som består av babyalpakka og silke. Supermykt, litt glatt og en minitendens til pusete, men ikke mye.

At de ikke er helt ferdig er rett og slett fordi jeg ikke har festet tråder – ingenting er ferdig før trådene er festet (så nå har jeg et par sokker og to par pulsvarmere som er nesten ferdig…).

Hadde det vært lurt å nå endelig få ferdig det hvite pannebåndet? Ja, men jeg valgte å heller starte på enda et nytt par med pulsvarmere. Samme garnet (Fin), men i blått. Dessuten var utgangspunktet mer garn enn det rosa.

Jeg strikket dermed opp de siste 10 grammene av det rosa garnet i går og kom et greit stykke med de blå: 8 gram ble det av de.

De rosa har et litt annet hullmønster enn jeg lager på de blå, men bortsett fra det er de like.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg