En gledelig overraskelse!

Dagens store overraskelse var at jeg ikke ble støl og ei heller fikk vondt i rompa etter den lange sykkelturen i går. Med tanke på at det var årets andre sykkeltur, og at det var lengre og brattere enn jeg forventet, er jo det helt supert.

Om noe av grunnen til at jeg ikke har så vondt i rompa at det kanskje er blitt større i løpet av vinteren? Vel, buksene passer fremdeles så jeg tror faktisk ikke det er grunnen. Så grunnen aner jeg ikke, men jeg er uansett fornøyd.

Tror likevel ikke jeg skal på sykkeltur i dag – det er ingen grunn til å utfordre den gode skjebnen. En gåtur derimot, det skal det nok bli i løpet av dagen. Mer i kvelding kanskje, for med strålende sol fra en skyfri himmel og nesten ikke bevegeslse i lufta (= vind) så er det ganske så varmt ute – og jeg er ikke noe fan av å smelte…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg