Easy come, easy go…

Dette har vært en værrik uke her jeg bor. På onsdagen snødde det så mye at jeg klarte å kjøre meg fast med bilen på parkeringsplassen! Var ute og måket flere dager – som er helt greit, men det kom litt mye på en gang. Hadde satt pris på om snøen hadde fordelt seg utover litt flere dager heller enn å slippe ut alt på en gang. Jeg kunne vært ute og måkt i går morres, men jeg lot være fordi jeg viste hva slag vær som var meldt….flere varmegrader og regn.

Hvor mange cm vi fikk i løpet av bare et par dager er jeg ikke sikker på, men når jeg vasset til inngangsdøren min på fredag etter jobb rakk snøen meg til kneet… og det var i innkjørselen som hadde blitt måket torsdag kveld/fredag morgen… Nå derimot er det tilnærmet bart der det er måket og høyden på snøen er sikkert mer enn halvert.. Easy come, easy go antar jeg med snøen… Jaja, lurer på hvordan været vil fortsette å være denne vinteren.

Fra å være lyst og fint på grunn av snøen, var det veldig mørkt når jeg tittet ut når jeg våknet i dag. Så foreløpig holder jeg meg inne i dag – blir sikkert litt håndarbeid (og puslespill?) om jeg kjenner meg selv rett – og det burde jeg jo 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg