Det er puls!

Puls betyr liv. Varme kan også bety liv (med mindre det er alt for mye varme – et brennende hus kan for eksemple bety mindre liv…).

Pulsvarmere kan bety brukbare hender. Om hender blir for kalde kan de bli vanskelig å bevege. Har jeg strikket nok pulsvarmere? Vel, det blir vel egentlig aldri nok strikking, så nei? (men jeg har mange par til salgs, så å få solgt noen av dem ville vært supert!)

En annen fordel med pulsvarmere er at de ikke trenger så mye garn, og siden jeg har mange garnrester og enkeltnøster av garn, så er pulsvarmere en genial ting. Dermed har jeg begynt å strikke på nok et par.

Blå pulsvarmere, eget mønster og jeg ble ferdig med den første i går og startet rett på to’ern. Tross alt strikker jeg to stykk pulsvarmer; et par; for de fleste av oss har to hender så det er en fordel at de kommer i par.

I forrigårs strikket jeg ingenting fordi jeg klarte ikke å bestemme meg for hvordan jeg ville de skulle se ut, tankene vandret i stede for. Dermed endte jeg med et enkelt mønster. Utrolig nok klarte jeg å strikke ferdig den første, og starte på den andre. Om jeg blir ferdig med paret i dag vil tiden vise, men det kan være tilfellet. Ulempen med det er at jeg må finne ut hva neste prosjekt skal være… Tross alt har jeg stadig mindre igjen av garnet jeg har tilgang til…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg