Det er litt spennende

Hva som skjer er jeg litt usikker på, men jeg har hilst på topplisten flere ganger i det siste (for eksempel i går). Det er veldig hyggelig. Noe jeg foreløpig har et (ekstremt) stort forbedringspotensiale på er å kommentere på andre blogger. Å svare på kommentarer som kommer på denne bloggen er noe jeg omtrent alltid gjør, så der klarer jeg meg bra. Kommunikasjon hos andre – vel – kan jeg si at jeg jobber med saken?

Det er ikke alltid enkelt å få til alt på en gang. Noe annet som på en måte har vært spennende en stund, men som også drøyer, er å finne meg et hus. Det er heller ikke så enkelt for jeg har noen spesifikke krav og en haug med ønsker. At jeg er redd for å velge feil når det gjelder hvilket hus jeg kjøper gjør at det hele tar lang tid (og det følger jo med litt spenning på det området også).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg