I’m back!

På topplisten altså. Det er noe gøy med det – tall og lister og se sitt eget navn et sted en ikke forventer det, men likevel innimellom har et lite håp. Jeg mener, ja, jeg blogger fordi jeg trives med det – det betyr ikke at jeg ikke ønsker at folk skal besøke bloggen min (kanskje også legge igjen en liten kommentar). Hvis poenget ikke var å ha interaksjon med folk, ville det heller ikke vært noe poeng å ha en offentlig blogg. Har jeg benyttet dette til det fulle? Absolutt ikke. Jeg er dårlig på å kommentere hos andre blogger når jeg titter innom og leser, så det er litt dobbeltmoralskt av meg å forvente det av andre. Likevel, jeg er menneske – vi er ikke alltid like logiske…

2 kommentarer
    1. Det var en tid jeg ikke kommenterte blogger, tapte mye på det, for her er mange hyggelige bloggere å bli kjent med. Det som er særegent for blogging, som hele konseptet handler om er nettopp det å tagge og kommentere 😜👍🏾 Ha en fin kveld Gulli!

      1. Jeg leser ikke flest blogger, men det blir likevel sjeldent jeg kommenterer – dessverre. Jobber med saken! 🙂
        Ha en fin kveld du også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg