Det ble en liten endring

På morgenen i dag skrev jeg at jeg hadde bestemt meg for hva jeg ville lage av noe av garnet mitt: spisebrikker. Jeg startet, men fant ut at mønsteret jeg hadde valgt meg ville bli for stort. Så testet jeg ut et annet mønster, men det ble for lite. Heldigvis hadde jeg flere mønster jeg kunne prøve ut og selv om det jeg nå har valgt kanskje også blir noe stort, blir det likevel en mer passende størrelse enn det jeg testet ut først.

Alt dette gjør selvfølgelig at jeg ikke føler at jeg kom særlig langt i dag. For øyeblikket er jeg på 10. rad.  Det er totalt 69 rader i mønsteret…Likevel, jeg kom et stykke og jeg tror jeg kommer til å bli fornøyd. Mønsteret har ikke noe spesielt navn – det er bare blitt kalt for “Firkantet brikke”. Helt enkelt, men likevel dekorativt. Garnet jeg bruker er ubleket – selv om jeg på en måte kanskje heller ville valgt bleket, hvitt garn – men målet var tross alt å bruke garn jeg allerede hadde. Satser på at jeg kan lage et sett med fire brikker – greit å kunne bruke matchende ting noen ganger 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg