Delvis overraskende penger

Penger! Jeg liker å ha det – og vil gjerne ha mer av det (jeg tror det gjør meg ganske lik veldig mange andre…).

God økonomi kan være veldig praktisk. Å ha nok penger betyr mindre bekymringer. Det kan også bety å kjøpe ting en ønsker seg.

Pengene som nå kom inn på konto var bare delvis overraskende. Feriepenger fra jobben jeg hadde i starten av året i fjor har nå kommet inn på konto. Jeg visste det ville komme noe, men jeg husket ikke når og jeg ante ikke hvor mye (eller lite – det kommer ann på hvordan du ser det).

Nå er pengene kommet inn, og det vil komme godt med når jeg må kjøpe diverse møbler til mitt nye hus.

Med tanke på at jeg foreløpig ikke har fått jobb på mitt nye bosted, trenger jeg alle pengene jeg kan få… Jeg kan jo selge noe av håndarbeidet jeg har laget, men jeg har innsett at å selge på internett ikke er min styrke (tips mottas med takk!). Så jeg må finne et marked av noe slag jeg kan sitte på. Om noen vet om noen salgsmarkeder i områdene Vestfold, Telemark og Agder – ville jeg satt stor pris på informasjon 🥰

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg