Blir jeg minimalist?

Minimalist blir jeg nok aldri (jeg har alt for mye ting til det), men akkurat nå om dagen ser det nesten litt sånn ut i kjøkkenskapene mine. Resten av huset mitt begynner også å se ganske minimalistisk ut også.

Kanskje ikke så rart? Klokka tikker og tiden nærmer seg. Medregnet i dag er det bare seks dager til. På fredag er nemlig den store dagen. Dagen hvor hele huset mitt må være tomt for ting og ferdig vasket. Fredagen er dagen for nøkkeloverlevering – og ja, jeg har vært stresset en stund, men nå tar det helt overhånd….

Heldigvis er mye gjort, men dessverre er det fremdeles en del ting igjen. Salg av de siste møblene for eksempel – der sliter jeg litt? Blir jeg nødt til å få hjelp til å kjøre det på søpla? Vil jo helst ikke kaste brukbare ting, men når det ikke blir kjøpt og gjenbruksbutikker ikke har åpent alle dager…

Uansett, i dag er siste søndagen i huset og det er fremdeles ting igjen å gjøre så det blir ingen stillesittende søndag på meg. På den annen side – det er viktig å ta en pause innimellom så da får jeg strikket litt likevel 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg