De fire store

Vanligvis om noen refererer til “de fire store” så tenker jeg skole – norskfaget – litteratur – forfattere – “Ibsen, Bjørnson, Kielland og Lie”. Det er ikke de fire store jeg refererer til i dag…

Nå er det snakk om de fire store tingene jeg har igjen å selge av møbler. Alle andre møbler jeg ville selge har jeg faktisk fått solgt. Joda, jeg har en del mindre ting igjen, men møbler er vanskeligere å mellomlagre så de er det viktigere å få solgt.

Jeg føler ikke at jeg har for høye priser heller, men kanskje det er noen som er uenige med meg? Ikke vet jeg, men om noen har noen ekstra tips til hvordan jeg kan få solgt de siste fire store ting i løpet av de neste par dagene…

Om du lurer på hva som (tydeligvis) er mine “fire store” for øyeblikket så er det:

en dyp bokhylle hvor ringpermer faktisk ikke stikker på utsiden (kr 100),

en puff med god lagringskapasitet (det er utrolig hvor mye garn en kan få plass til der…) som også er myk å sitte på (kr 450),

en tv-benk i tre (kr 200) og

et utebord i glass med metallkant rundt (kr 450).

Nå er det under en uke til jeg må være ute av huset, så det begynner å haste med å få ut “de fire store”. Føler det blir for galt å sende det på dynga…

Uansett, jeg har fremdeles en del igjen å vaske i huset – og pakke (tar det aldri slutt?).

Været er grått, men uten regn i dag så supert vaskevær i alle fall. Lørdag er det også, så kanskje det blir lørdagsgodt på meg i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg