Blir det salg i dag?

Snart skal jeg møte en person og få solgt ett par pulsvarmere, men jeg er spent på om det vil bli flere salg i dag.

Muligheten er der for jeg skal møte flere personer i dag. Sånn er det i en flytteprosess; slå sammen flere møter på en dag siden jeg må kjøre litt for å møte dem.

Vil påstå at jeg hadde ganske flaks med at alle kunne samme dag!

Så jeg tar med en bittelite utvalg av noen av tingene jeg har til salgs, siden flere har interesse av å se. Om jeg er heldig er det også flere som vil kjøpe noe, men sånt føler jeg alltid er et sjansespill. Dagens utvalg er pulsvarmere og luer. Ikke egentlig noe en har behov for akkurat i dag; det er endelig blitt litt varmere igjen og sola skinner fra en blå himmel med lettere skydekke.

Ønsk meg lykke til med salg – målet er jo å få solgt ting; varer ut, penger inn – begge deler er veldig viktig nå som jeg snart flytter mens jeg samtidig leter etter jobb.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg