Bare nesten to måneder…

Til jul i fjor – guri, det høres lenge siden ut – fikk jeg et puslespill. En skulle tro at jeg ville blitt ferdig med det mye tidligere – til tross for at det har hele 2.000 brikker. Noen ganger tar ting tid, men nå er jeg faktisk ferdig med det. At jeg har filmet prosessen og lagt det ut på youtubekanalen min har gjort at det har tatt ekstra lang tid. På den annen side – jeg har tross alt jobbet, strikket mye og gjort andre ting også enn bare å pusle puslespill så det er kanskje ikke så rart at det har tatt nesten to måneder?

Ikke vet jeg, vi pusler alle i ulikt tempo. Min mening er at det viktigste er å trives med det – og det har jeg absolutt gjort. Bortsett fra kanten – noe som vanligvis er ganske greit å gjøre. Kanten føltes litt som en krise til tider – rett og slett fordi det var så mye av omtrent helt like brikker så å finne hvem som faktisk passet sammen var et overraskende langtekkelig prosjekt. Heldigvis ble kanten ferdig og jeg kunne nyte resten. Nå er jeg ferdig så neste (og siste del) blir å pakke det sammen igjen. Jeg gjør nemlig det, tar puslespillene fra hverandre, legger de i poser og tilbake i esken igjen så jeg kan pusle de ved en senere anledning.

Puslespillet er fra Schmidt og tittelen er House of four seasons. Visste du forresten det? at de fleste puslespill har titler?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg