Bare dører igjen!

Endelig!

Jeg nærmer meg færre esker i stua. Både fordi skapet fra Ikea er mye mer ferdig, men også, når jeg får satt på dørene – kan jeg begynne å fylle skapet.

I går kveld bygde jeg ferdig den øverste delen, og i dag kom den hjelpsomme naboen over og hjalp meg å løfte delen og plasseren den på toppen av den nederste delen. Grunnen til at jeg innså at jeg hadde behov for hjelp, var ikke at delen var tung – jeg skulle fint klart å løfte den selv, men å løfte den opp og så posisjonere den riktig over alle skruer og hull – det ville vært en annen sak.

Nå er den på plass, så nå er det å få ordnet dørene. Da kan jeg endelig få tørket over det, og så fyllt det med kaffeservice og glass – og med det vil det jo bli tomme esker som dermed ikke lenger vil stå i stuen min! (du kan se et par av eskene nederst i høyre hjørne på bildet…)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg