Første gang med helikopter i hagen!

Etter tre opplæringsdager på jobb, er det godt å ha en dag fri til å få gjort ting.

Noe jeg ikke planla, var å få et helikopter i hagen. Ja, jeg kaller det hagen selv om det teknisk sett er jordet mitt. Tross alt er det en del av tomten min, og målet er å få gjort det om til en stor grønnsaks- og blomsterhage.

Var målet til helikopteret min hage? Nei, ikke egentlig. De hadde en avtale med naboen om at de kunne bruke jordet hans, men så brukte de mitt jordet i stedefor. Spiller ingen rolle for meg for foreløpig er det bare grass der… Neste år derimot, da satser jeg på å bruke det mer.

Fordelen med det var at naboen ringte meg om helikopteret og da benyttet jeg muligheten til å høre om han hadde muligheten til å komme bort og hjelpe meg med en ting. Heldigvis for meg har jeg en hyggelig og hjelpsom nabo, så det fungerte bra! 😊

Kan jeg nå si at “jeg vet jeg bor på landet når helikopteret lander i hagen?”

2 kommentarer
      1. Har bodd på landet mye av livet jeg også, men nå bor jeg mer på landet enn jeg noen gang har gjort (og så er det en populær tur-topp rett i nærheten…) 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg