Armen vokser

Genseren fortsetter å ta form, eller, egentlig er det armen som gjelder akkurat nå. Den første armen, må jo strikke en til etterpå. Uansett, i går var det nydelig vær og jeg satt også litt ute i sola og strikket – av en eller annen grunn virker jeg til å strikke saktere ute i sola. Spiller ingen rolle hvor fort eller sakte jeg strikker, så lenge jeg koser meg når jeg gjør det. Jeg satt ikke lange strekk og strikket fordi jeg vil ikke risikere å bli solbrent (brukte solkrem, men likevel greit å være litt ut og inn av sola). Dermed ble total strikking i går 2 timer og 40 minutter. Armen er nå 26 cm lang, men jeg er ikke ferdig med å legge ut de maskene som skal legges ut enda.

Siden jeg satt ute i sola og strikket var jeg litt usikker på hvor varmt det ville bli – ikke på grunn av sola, men jeg strikker i ullgarn… Heldigvis var ikke det noe problem i det hele tatt, men innser at jeg ikke kommer til å ta med bolen ut og strikke på den i sola – den ville jo blitt liggende i fanget mitt og det blir varmt.

Vel, det er nydelig sol ute i dag så det blir nok litt hagearbeid i tillegg til strikking – som nok vil foregå både ute og inne (strikkingen altså).

Ha en fantastisk lørdag og ta deg en tur ut i den friske luften som finnes 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg