Bolen nærmer seg ferdig

Jeg har vært litt usikker på lengde på bolen på genseren jeg strikker. Den første genseren jeg strikket syns jeg ble litt i korteste laget og dermed ville jeg at denne genseren skulle være litt lenger. Hvor mye lenger var det store spørsmålet og jeg fikk flere gode tips i gårsdagens bloggpost. Så jeg strikket litt mer på bolen i går og den nærmer seg nå lengden  jeg håper jeg vil være fornøyd med. Enn så lenge er jeg kommet til 43 cm, så jeg tenker det blir en cm til der. Armen som jeg har startet på er allerede på 13 cm så det går fortere fremover med den – det er kanskje ikke så rart da det er mye færre masker rundt armen enn rundt bolen.

Totalt sett strikket jeg 4 timer og 20 minutter i går. Av det ble det 2 timer på bolen og på armen ble det 2 timer og 20 minutter. Så det var mye strikking i går også, men ferietid er strikketid?

2 kommentarer
    1. Syns du er kjempeflink,andre genser på kort tid😀 Jeg har vært en strikker i mange år og det har gitt meg mange gode stunder både alene og sammen med andre. Kos deg og senk skuldrene🥰

      1. Takk. Selv om jeg noen ganger blir frustrert av ting jeg ikke enda kan når det kommer til strikking, er skuldrene senket uansett hvor stor den frustrasjonen blir – noe av det er takket være herlige personer som alltid er villige til å hjelpe når jeg står fast og må spørre om hjelp 🥰 og selvfølgelig fordi strikking i seg selv er skuldersenkende 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg