Årets julegave!!

Ja, jeg vet det er lenge til jul foreløpig – men den tiden går oftere fortere jo nærmere dagen kommer. Spesielt når det gjelder å finne ut av hva en skal kjøpe i gave til ulike mennesker.

For min egen del har jeg ikke mange å kjøpe til, men jeg sliter ofte likevel. De fleste har jo det de trenger – og enkelte har tilnærmet ikke ønskeliste engang…så hva skal en finne på å kjøpe?

Vel, nå som jeg har nytt hus og stor eiendom, har jeg en stadig voksende ønskeliste. Ganske enkelt fordi det er mange ting jeg ikke har fordi jeg ikke har hatt behov for det tidligere. Ønskelisten min vokser stadig, men på mandag var foreldrene på besøk hos meg for å hjelpe meg litt (ja, jeg har herlige foreldre!).

Da kom de med flere ting, blant annet fikk jeg årets julegave (på forskudd selvfølgelig): sekketralle!

Superfornøyd! At jeg fikk den gaven nå var veldig flaks for vi endte med å bruke den til noe som var overraskende for oss alle (jeg fant nemlig noe spennende!).

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg