Arbeid pågår…med nytt møbel!

Her om dagen var mine foreldre på besøk – enn så lenge har de jobbet alle gangene de har vært på besøk. Jeg fikk blant annet årets julegave – som passet perfekt når jeg fant noe nytt på låven!

Et rom i låven jeg visste var der, men jeg hadde ikke hatt med lommelykt dit får. Dermed hadde jeg ikke egentlig sett hva som var der inne: møbler!

Med tanke på at jeg fremdeles mangler en del møbler, var dette praktisk. Spesielt siden jeg hadde ønsket meg et skap i mørk brunt til å ha ved inngangen min. Jeg ville ha et praktisk sted å sette verktøykassen min og masse diverse inne/ute ting. Pyntepotter, små hageredskaper, lommelykt, hagehansker og andre diverse småting som kan være kjekke å ha i hus, men som ofte også kan brukes ute.

Så jeg har lett en stund etter det “perfekte brune møbelet” – og så stod det på låven hele tiden?? Det matcher forresten et annet møbel jeg fant på låven, så de er begge deler av et sett (og jeg har flere deler!). Årets julegave fra foreldrene fikk dermed æren av å hjelpe til med å få skapet ned fra låven og inn i huset. Nå har jeg vasket det litt, så tenkte å vente til i morgen med å fylle det – spent på om jeg vil få plass til alt jeg ønsker…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg