Årets første trend!

Hekling! Håndarbeid!

Eller kanskje det bare er en trend for meg; men hvorfor kan det ikke også være en trend for flere?

Gjøre noe artig, lage noe praktisk, lære noe nytt også om en ikke kan det fra før av. Mange ting jeg tenker kan være en god ide om det blir en trend. Så lenge det ikke er en trend som bare varer en måned eller noe (som for eksempel mange nyttårsforsetter virker til å gjøre).

En langvarig trend som etterhvert slutter å være en trend, men noe en venner seg til å ha som en vane i livet. Det ville vært fantastisk.

Min trend for øyeblikket er i alle fall å hekle på et bomullsteppe jeg skal bruke på kjølige sommerkvelder (og ja, jeg ser ironien i det siden det er 30 kuldegrader ute…).

Så langt er jeg nesten ferdig med tredje farge – i løpet av seks dager. Jeg bruker nesten ett nøste per farge – så omtrent et nøste annenhver dag. Mon tro hvor lenge jeg kan holde den farten oppe?

Jeg tar et bilde hver dag før jeg starter for å se fremgangen. Bare se hvor langt jeg kom i går!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg