Nei, jeg vil ikke!

Gradestokken hopper litt opp og ned, men foreløpig bare på høyere tall enn 20…

Rett før jeg tok bildet, stod den på – 21,5 grader – det er kaldt!

Jeg håpet jeg skulle få gått en liten tur i dag, men med den temperaturen vil jeg helst ikke på utsida døra om jeg kan la være.

Fikk gjort litt mer på det heklede bomullsteppe som skal varme meg på kjølige sommerkvelder… Burde kanskje heller fokusere på å strikke en ny ullshorts (for jeg har kjøpt garn til det), men enn så lenge har jeg fullstendig dilla på hekling.

Den tredje og siste fargen er nå med, og jeg er fornøyd med sammensetninger av farger 😊

Er du et sted med mye kulde i dag: flere lag med klær og nok varme klær; kanskje hold deg inne om du kan?, ta vare på deg selv og de rundt deg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg