Årets første hagetour?

Hage er for mange et pågående, evigvarende prosjekt – og det er det for meg også. Noen ting har jeg startet fra frø inne, noe starter jeg fra før direkte ute og noen planter kjøper jeg ferdig. Jeg har blomsterbed, plantekasse og potter. Det er blomster og grønnsaker og jeg storkoser meg når jeg holder på. Lærer stadig noe nytt, så kan svare på stadig mer når andre spør meg om ting – noe som er et av mine favoritt-temaer: hage!

Jeg svarte på Bunny’s fargeutfordring og fikk som resultat at jeg var en jordnær person – føler det stemmer på mange områder – jeg liker å holde på med henda i jorda og jeg har et ganske realistisk syn på verden (syns jeg i alle fall selv). Uansett, om du vil se mer av hagen min ligger det en ny video ute på YouTubekanalen min.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg