3. søndag i advent

3. søndag i advent – jeg rydder rommet for å få vekk mest mulig – det er ikke enkelt…det er nemlig begrensende steder å flytte ting til. Så innimellom tar jeg en liten pause og strikker litt. Så nå er jeg faktisk kommet til der jeg skal starte helen på sokken.

Det nye garnet jeg kjøpte her om dagen (liten “premie” til meg selv for salg av pulsvarmer), har allerede fått sin start.

Å starte å jobbe med garn jeg nettopp har fått inn, er sjelden vare. Skjønt, å få nytt garn inn er sjelden vare – men når jeg ikke vet hvor halvparten av garnet mitt er, blir jeg noen ganger frustrert. Så denne gangen kjøpte jeg litt nytt garn. Bare litt altså – 4 nøster som vil bli til to par sokker.

Første paret blir med fletter; hvordan det andre paret vil bli seendes ut aner jeg foreløpig ikke, men tiden vil vise.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg