Kafe-tur uten bilder…

Å ta bilder når jeg er ute, er det sjeldent jeg gjør. Dermed har jeg ingen bevis på at jeg har vært på kafe i dag.

Jeg har vært det altså – møtte en tidligere kollega. Et hyggelig gjensyn 😊

At hun i tillegg kjøpte noe av de mange pulsvarmerne jeg har strikket, var litt ekstra hyggelig for min del. Tross alt har jeg mange ferdiglagde håndarbeider – så det var greit å få noen av de ut av huset (og penger inn – ble litt ekstra fristet til å kjøpe mer garn…).

Begynner å bli en stund siden forrige gang jeg var på kafe, så det var vel på tide.

Før kafe-turen hadde jeg noen andre ærender (NAV-møte og låne en bok på biblioteket), og jeg tror jeg gikk litt feil på glatta. For kneet verker, så jeg tror det fikk en litt uheldig sleng en av de utallige gangen jeg nesten mistet balansen på glatta…

Satser på at kneet oppfører seg som normalt igjen i morgen – men for øyeblikket får det lov til å holde seg i ro (og da kan jeg jo strikke litt mer!).

Ha en fortreffelig Lucia-dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg