Ventetiden er lang…

En forespeilet ventetid er ikke nødvendigvis faktisk ventetid…

Mandag 9. august leverte jeg inn kameraet mitt til reparasjon fordi autofokus ikke fungerte – noe som gjorde at ingenting fungert (jeg kunne ikke engang ta et eneste bilde). Kjipt, men noen ganger må ting (tydeligvis) repareres. Fikk beskjed om at det vanligvis tok to til tre uker og at dette ville være en reklamasjon. Etter nesten fire (!) uker kom spørsmålet om jeg var villig til å betale for å få fikset kameraet. Vel, ikke helt det jeg forventet, men jeg vil jo ha et kamera jeg faktisk kan bruke…

Nå er det fem og en halv uke siden jeg leverte kameraet mitt og jeg venter fremdeles… spent på når kameraet mitt faktisk kommer tilbake…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg