Vemodig å si farvel

Reklame | Jotex

Det er alltid vemodig å si farvel til noe som har vært med deg lenge.

Selv om plantene mine omtrent vokser meg ut av huset, klarer jeg ikke å kaste levende planter.

Å gi dem vekk til kollegaer og venner derimot, det får jeg til selv om jeg syns det er litt vemodig.

Heldigvis vet jeg at planter jeg gir bort på den måten får et godt hjem.

Aloe vera er en plante som er god på å formere seg selv, så det blir fort trangt om plassen. Denne har nå fått et nytt hjem og jeg håper at den vil trives sammen med nye venner og familie.

FACIE//Dream//SERPENTINE potte Gull//MAJVOR

2 kommentarer
    1. Aloe vera er fine planter. En av mine planter er også det. Jeg bor alene og ser mye selskap i plantene mine. Jeg kan dessverre ikke ha kjæledyr der jeg bor så da ble det grønne planter i stede <3

      1. Aloe vera er både forholdsvis enkel og den er kjekk å ha om en får et lite sår. Jeg har heller ikke dyr, så jeg snakker med plantene mine – fantastisk selskap! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg