Vel, det gikk ikke helt som jeg tenkte…

Jeg tok det for gitt at jeg ville bli ferdig med pannebåndet i går, men noen ganger endres planene underveis. Dermed ble jeg ikke ferdig med pannebåndet, men jeg er nesten tom for det garnet i det minste?

Kun skarve 1 gram er igjen av det hvite babyullgarnet. Så det er absolutt på tide å strikke sammen endene av tuben og feste trådene.

Å strikke sammen endene er litt kålete og hjernen min var ikke klar for det i går – så da skjedde ikke det.

Det som derimot skjedde var at jeg startet på nok et par med pulsvarmere. Denne gangen i knall rosa (en farge jeg sliter med å få frem riktig når jeg tar bilder).

Garnet og mønster er likt som et par andre pulsvarmere jeg strikket (og som jeg fikk solgt! 🙂 ), så jeg vet at dette blir bra.

Drops Merino Extra Fine er garnet og mønsteret er fra Drops: Sweet Verbena.

Har innsett at jeg liker garnet veldig godt – faktisk så godt at jeg har lyst til å strikke genser av det – må bare velge farge og kjøpe inn (etter at jeg har strikket opp mer av garnet jeg allerede har først…). Jeg startet med 100 gram der i går, og på morgenen i dag starter jeg med 72 gram.

Så totalen av gram jeg strikket i går ble 30 gram (3-1) + (100-72).

Det er ikke mye igjen på først pulsvarmeren i det nye paret for de går forholdsvis fort å strikke. Likevel så tar det meg to dager å strikke et par…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg