Ferskt fra pinnene

Er det noe jeg koser meg med om dagen så er det strikking. Bruke opp litt garn og lage praktiske ting samtidig? Ja takk, begge deler – vi har vel alle litt Ole Brumm i oss?

Garnet er ikke nytt (mesteparten av garnet jeg har er mange år gammelt…), så selv om en fremdeles kan få tak i garnet – ser det ikke ut til at fargen er i salg lenger. Så når jeg bare hadde to nøster var det begrenset med hva jeg kunne lage. Så hva passer godt til en mindre mengde garn? Pulsvarmere! Den eneste ulempen med dette er at jeg ikke fikk brukt opp begge nøstene – så nå har jeg 43 gram igjen av garnet i fargen jeg ikke kan få tak av mer i og det aner jeg ikke hva jeg skal bruke til.

Mønsteret fant jeg hos Drops design (de har så mange gratis mønster at det er helt fantastisk!) – og siden jeg hadde garnet mønsteret faktisk er lagd for (noe som føltes smått utrolig) tenkte jeg hvorfor ikke? Som tenkt, så gjort – så et par lilla pulsvarmere – som er myke, varme, ikke klør og ser pene ut, er nå klare.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg