Nærmer meg slutten

Bare små 3 gram er igjen av garnet jeg strikker pannebånd av. Så det er helt tydelig at jeg nærmer meg slutten.

Noe som betyr at jeg strikket opp 12 gram fra i går.

Den siste runden derimot, tar mye lenger tid enn en vanlig runde fordi jeg tenker å strikke endene sammen. På den måten slipper jeg å sy sammen og kan bare feste trådene når jeg er ferdig.

Sånn gjorde jeg med det brune pannebåndet som var mitt første og selv om det var litt kronglete, så ble jeg veldig fornøyd med resultatet.

Om noen lurte: håndleddet mitt er nå fint igjen, men jeg tenker likevel det sikkert er lurt å strikke lite og sakte en dag eller to til.

På den annen side så er det så lite igjen av pannebåndet at jeg har klargjort til neste prosjekt: pulsvarmere (igjen…).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg