Vaskedag på en onsdag?

Siden jeg skal selge huset mitt, er det vanlig å ha visning.

Visningen på mitt hus er i morgen, så i dag er det vaskedag – målet er jo at det skal se så fint som mulig ut når det skal vises frem. Det er vel målet med det meste som selges eller vises frem – at det presenteres på en best mulig måte.

Så selv om det er sol og fint vær i dag, vil en god del av dagen min foregå inne. Vaske bad, vaske do, støvsuge gulv, vaske gulv og tørke av vinduskarmer en ekstra gang (tør ikke vaske vinduene – det har en tendens til å gjøre at det regner…).

Rydding av de siste småtingene og re opp senga og den typen ting må skje i morgen.

Jeg lurer fælt på om jeg glemmer noe. Hvordan vil visningen gå? Vil noen legge inn bud så jeg får solgt huset på fredagen?

Tiden vil vise, så nå føler jeg at det også er litt tålmodighetsprøve på gang…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg